Mindea

en

4 tipp, hogy mire használd az Instagram hirdetéseket + 2, hogy mire NE

Nagyon megörültünk, amikor megláttuk múlt héten, hogy végre elérhetőek az Instagram hirdetések is. Több accountot is menedzselünk és általában is az a tapasztalatunk, hogy jobban működik, mint a Facebook, de a hirdetési lehetőséget nagyon hiányoltuk.

Hát végre van, néhány dologban kezdetleges, de gyorsan indítottunk is több hirdetést különböző célokkal és megosztjuk Veletek az első tapasztalatokat:

1. Ha Instagram követőket szeretnél szerezni ilyen kreatívot csinálj:

Itt van egy olyan kis hiba, hogy a hirdetés képére kattintva a usert kiirányítja böngészőbe, ahol be kell lépnie az Instagram accountjába, hogy követni tudjon. Ez eléggé macerás, de egy kis trükkel a kreatívon le tudod egyszerűsíteni a folyamatot, hogy appon belül maradjon a user és gyorsan be tudjon követni. Nézd csak:

blogra

Bár hozzá kell tenni, hogy ezt a problémát csak iOS-en tapasztaltuk, Androidról az appban nyitja meg.

2. Ha webshop vagy, hirdesd a termékeid!

Egyelőre szuper CT árakat tapasztaltunk (10 Ft alatt), mindenképp próbáld ki!

3. Impression alapú hirdetések

Az Instagram közönsége nagyon befogadó, gondolj bele, a telefonját bámulja, amikor találkozik a hirdetéseddel. Érdemes mondjuk akciókat kommunikálni, ahol az a cél, hogy halljon róla.

4. Hirdesd a videód!

Videóhirdetés is működik (3-30 sec közötti videóval), sőt, még feliratot is tudsz rá tenni. Ez is szuper, mi már teszteljük!

És amire NE használd:

1. Facebook URL-t ne tegyél be landing oldalba

A probléma ugyanaz, amit az előbb írtam, hogy böngészőbe irányít, ahol a usernek be kell jelentkeznie, jó eséllyel lepattan, nem túl szerencsés. Kipróbáltuk, nem jó.

2. Az Instagram posztjaidat nem tudod hirdetni, hogy engagementet szerezz rá. 

Ez fura amúgy, mert erre szerintünk nagy igény lenne, reméljük hamarosan változik.

Összességében mi nagyon örülünk és lelkesen használjuk már most,

 

 

Mészáros Beatrix