Mindea

en

Milyen a magyar Instagram felhasználó?

Végtelen mennyiségű statisztikát találhatunk az interneten Instagram témában, de a bennük lévő adatok rendszerint vagy globálisak, vagy az amerikai felhasználókra vonatkoznak. Ha kifejezetten a magyar Instagram közösségre vagyunk kíváncsiak, akkor nem biztos, hogy tudjuk, merre induljunk el, pedig a Facebook hirdetéskezelőjében elmélyülve nagyon sok izgalmas infó kiderülhet.

Demográfia

A 18 év feletti magyar Instagramozók száma a Facebook szerint körülbelül 400 – 450 ezer felhasználó, 72%-uk a 18-24 közötti korcsoportba tartoznak, a nemek aránya 60% – 40% a hölgyek javára. A legtöbben a szinglik használják az Instagramot, a férfiak esetében még inkább igaz ez. Nem csoda, hogy annyi Instagram profil specializálódott arra, hogy magyar hölgyekről oszt még képet (pl.: @hungariangirls). A legmagasabb iskolai végzettség a nagy átlag számára a főiskolai diploma, ez teljesen passzol a korcsoporthoz. Lokáció? Budapest! Az Instagramozók fele a fővárosban él.

agegender

Dan Blizerian és We Heart It

Az Instagram király, és a lájkolgatós applikáció nyerte el leginkább a magyar Instagram userek tetszését, ki lehet találni, melyik a hölgyek és melyik az urak favoritja.

topnok

A lányoknál második helyen találjuk a Bijou Brigitte márkát és holtversenyben a Thomas Sabo-t is. A harmadik helyen Jame’s World, és töredelmesen be kell vallanunk, hogy fogalmunk sem volt, hogy ki ő. Mutatunk egy videót, mi nem utólag sem érezzük a veszteséget:

A top kategória 8. helye meglepő lehet, de a libanoni rádió a MusicFM nagytestvére lehetne, ontja magából a hülyeséget. A hülyeségre pedig sosem mondunk nemet.

topferfi

Férfifronton akad Blizerian úrnak egy trónbitorlója, mégpedig Tipszmikszcsabi, ráadásul az eredeti. A Trollfoci mellékterméke nagyon jól teljesít az Instagram felhasználók közében, a nagyobb focis oldal csak a hetedik helyre volt elég. A második helyre a Magyar iPhone Közösség futott be, a harmadik pedig Remi Gaillard lett, aki Jamie-vel ellentétben tényleg tud vicces lenni:

A 8. hely itt egyszerre mulatságos és elkeserítő, a leginkább kedvelt üzletember Berényi Miklós, erre pedig már mi sem tudunk okosat mondani! 🙂

Vigyázat, Insights!

Fontos kiemelni, hogy az adatok a Facebook Audience Insights felületéről származnak, és habár nagyrészt hihetőnek tűnnek az eredmények, néhány helyen ha nem is megkérdőjelezhetőek, de legalábbis furcsák. Vajon tényleg ilyen sokan követnék Jamie-t (Nem, még mindig nem tettük túl magunkat az élményen!), hogy az egyik legkedveltebb a magyar Instagram felhasználók körében? Várjuk a megerősítést!

admin
the most most