Mindea

en

#ArenaPlazaKirakat – offline megjelenéssel egybekötött Instagram kampány

Az Instagram terjedéséről és használatáról, illetve arról, hogy érdemes offline és social aktivitásokat egybe csatolni, már sokat írtunk például itt és itt is.

Most egy igazi esettanulmányt mutatunk be a saját boszorkánykonyhánkból:

az Arena Plaza Instagram profilját idén nyáron indítottuk el, mostanra már több mint 700 követővel bír, ami a magyar brand Instagram profilok között igen kiemelkedő.

Októberre pedig egy nagyszabású Instagram kampányt terveztünk, ArenaPlazaKirakat névvel. A koncepció a következő volt:

  • Kombináljunk social aktivitást helyszíni megjelenéssel a plázában!
  • Állítsunk fel egy látványos őszi kirakatot!
  • Csalogassuk oda a rajongókat és vásárlókat, állítsuk be őket a kirakatba, nézegessék, rendezzék be maguk!
  • Készítsünk róluk fotót!
  • Aki feltölti a saját Instagram profiljába az elkészült fotót és ellátja az #arenaplazakirakat hashtaggel, értékes nyeremények sorsolásán vesz részt!

arenaplazakirakat instagram kampány

Tudtuk, hogy azzal, hogy a fotó csak Instagramra feltöltve vesz részt a sorsolásban, nagyban bekorlátozzuk a résztvevőket, de ez a promóció erről szólt! Azonban így is több mint 100 fotó érkezett 4 nap alatt, amit nagyon jó eredménynek tartunk.

A helyszínen pedig mindenki, aki részt vett a promócióban, kinyomtatva is megkapta a fotót, természetesen 1:1 formátumban, Instagram filterekkel ellátva! Így azok is egy kis emlékkel távoztak, akik nem tudták az Instagramra feltölteni a fotójukat.

A promóciót a helyszínen hostessek kommunikálták, továbbá az Arena Plaza összes social felületén folyamatosan promótáltuk.

A kampányt egy kis videóban is összefoglaltuk, nézzétek csak:

Mészáros Beatrix