Mindea

en

Tippek a hirdetés-bővítmények használatához

Még szeptember végén frissítette a Google az AdWords hirdetésbővítményeit, viszont még mindig nagyon hasznos erről beszélni, mert sok érdekes lehetőséget rejtenek magukban a hirdetésbővítmények. Lényegük egyébként, hogy hatékonyabban el tudjuk érni célközönségünket. Az alábbiakban nem nézzük át az összes bővítményt, viszont írok néhány gyakorlatban hasznos információt, tippet

Nagyobb játszótér

Az új hirdetésbővítmények esetén több lehetőségünk van arra, hogy megszabjuk azok működését. Egyrészt, mivel most már hirdetéscsoport-szintű bővítményekről beszélünk, lehetőségünk van arra, hogy pontosan meghatározzuk, melyik bővítmény melyik hirdetéssel együtt kerüljön megjelenítésre. Emellett már arra is lehetőséget biztosít az AdWords rendszere, hogy pontosan beütemezzük a bővítmények megjelenésének idejét.

Tipp a hívásbővítmények használatához

A hirdetésbővítmények megjelenési ideje egyébként rendkívül fontos lehet! Gondoljunk bele! Beállítjuk hívásbővítményként telefonszámunkat, na de mi van, ha mi egy 10:00-tól 18:00-ig nyitva tartó üzlet vagyunk? Mit eredményez ilyenkor, ha reggel 9kor nyomnak a hívásbővítményünkre? Hát azt, hogy nem veszi fel senki, így viszont a hirdetési rendszer is azt érzékeli, hogy nem releváns a hirdetésem, ami pedig így egyre drágább lesz.

Tipp a helybővítmények használatához

Nagyon hasznos a helybővítmény is, hiszen azzal teszi relevánsabbá a keresésünket, hogy egy üzletlánc, szállodalánc vagy éttermi hálózat éppen azon épületét dobja fel a keresőnek, amely az ő elhelyezkedéséhez a legközelebb van. A helybővítményeket beállíthatjuk úgy, hogy létrehozunk egy Google Places fiókot, amelyből a rendszer húzza be automatikusan a helyeket, vagy pedig manuálisan állítom be az egyes üzleteimet, elhelyezkedéseimet. Az elsőből azonban adódhat egy probléma! Tegyük fel, hogy egy szállodalánc vagyunk, és mondjuk, van szállodánk Pécsett, Hévízen és Budapesten.  Ekkor, ha Pécsett egy ember rákeres a Google-ben arra, hogy: „szállás Hévízen”, akkor természetesen kidobja a rendszer a mi szállodaláncunkat, viszont a gond ott kezdődik, hogy mivel az ember Pécsett van, hozzá legközelebb a pécsi szállodánk van. Ha nem manuálisan állítottuk be a helybővítményeket, hanem a Google Places-ből húzta azt be automatikusan a rendszer, akkor ebben az esetben a pécsi helybővítményt adja a keresőnek, aki emiatt nem kap releváns hirdetést. Erre van ám megoldás! Hozzunk létre külön hirdetéscsoportot mindhárom szállodára, és mindháromhoz manuálisan adjuk meg a helybővítményeket! Ilyen egyszerű

Termékbővítmények

Na ez az a bővítmény, ami jelenleg még nem érhető el Magyarországról, viszont igencsak érdekes lesz, ha megjelenik. Ezt azért említem, mert én személy szerint úgy gondolom, hogy ha egyszer csak elérhetővé válik, akkor fel fog borítani egy érdekes piacot, mégpedig azt, melybe az argep.hu vagy az olcsobbat.hu is tartozik. A termékbővítmények azt teszik lehetővé, hogy találatként konkrét termékek képei, nevei és árai jelenhetnének meg adott kulcsszóra egymás mellett egy sávban. Persze ez nem egyetlen márka vagy egyetlen hirdető termékei lesznek! És éppen ez az, ami miatt ár-összehasonlító jellegével lesöpörheti jelenlegi elődjeiket a piacról?

admin
the most most