Mindea

en

Instagram kisokos

Napjaink egyik legnépszerűbb fotómegosztóját egyszerű használni és emiatt sokan is használják. Legyen szó magánszemélyekről, kisebb és nagyobb cégekről, ugyanúgy jelen vannak az Instagram kiberterében.

De valóban olyan egyszerű használni, mint amilyennek látszik? Összeszedtük nektek, hogy mire kell figyelni, hogy maximalizáljátok a hatékonyságot. No, akkor nézzük:

1. Légy emberközeli, légy személyes

Nem az a fontos, hogy tökéletes képeket csináljatok. Az Instagramnak az a varázsa, hogy az emberek egymás életébe betekinthetnek és ezt várják el a márkáktól is. Tehát nem baj, ha a képünk kicsit homályos, kicsit ferde, pont ettől jó! És miért is? Mert azt látják rajta, hogy ezt is egy ember csinálta, mint ő maga.
A másik fontos dolog, hogy a képek érzelmeket sugalljanak és beszédesek legyen, mert így alakul ki kapcsolat a tartalom és a felhasználó között.

2. Kapcsold össze: Instagram + Facebook

Mielőtt a képet kiposztolnád az Instagramra, ne felejtsd el összekapcsolni az Instagram fiókodat a Facebook fiókoddal. Továbbá a feltöltés előtt klikkeljetek a Facebook megosztásra. Így a kép egyenesen a Facebook rajongói oldalatokon fog landolni az Instagramon felül. Ez azért fontos, mert láthatják, hogy a márka rendelkezik Instagrammal is.
Fontos, hogy a Facebook poszt szövegébe tegyük bele az Instagram címünket, hogy könnyedén, keresgélés nélkül tudjanak minket követni.

3. Hashtag a lelke mindennek!

Érdemes a hashtageket használni, sőt! tudatosan használni. Írjatok a kép alá a kép témájához, hangulatához, mondanivalójához kapcsolódó hashtaget. A legjobb, hogy ha a legpopulárisabb hashtageket is megpróbáljuk valamilyen módon kapcsolni a posztunkhoz.
A webstagram segítséget nyújt nekünk ebben. Mégpedig úgy, hogy megmutatja az aznapi legkedveltebb hashtageket. LÁTNI AKAROM!

4. Használd a legkedveltebb filtekerek

Érdekes, hogy a lista élén a filtermentes képek vannak. Az emberek valamiért ezt szeretik a legjobban. Emiatt is érdemes a kedvükben járni és azokat a filtereket használni, amit egyébként ők is szeretnek. Nézzétek meg, hogy melyek a sztár filterek. Klikk ide!

5. A jó időzítés jó!

Nem fog kellő interakció érkezni a képed alá, ha rossz időben teszed azt közzé. Legyen szó az életed képéről, ha éjjel teszed ki, nem érsz el vele túl sok mindent. Itt körülbelül ugyanazok a a szabályok élnek, mint a Facebookon.
Néhány felmérés arra világított rá, hogy a munka utáni 5-6 óra a legaktívabb időszak a felhasználók körében. Ekkor általában érdemes is posztolni!
6. Call to action

Ez fogalom az Instagramon sem idegen. Bátran szólítsuk fel a követőinket és buzdítsuk őket interakcióra.
Pl.: “Dupla érintés, ha beleharapnál ebbe a burgerbe!”

7. Kövess, lájkolj!

Azért mert egy céget, márkát képviselsz nyugodtan viselkedhetsz az Instagramon személyként. Bátran lépj interakcióba más emberek képeivel. Ez annyit jelent, hogy nyugodtan kövess be célcsoportnak megfelelő felhasználókat és lájkold a képeit. Hogy miért? Mert cserébe megnézi a te profilodat is és viszonozni fogja a lájkokat. Ha jó a tartalom, akkor követni is fog.

Nos, ezekre kell ügyelni az Instagramon történő posztolás során. Próbáljátok ki bátran!
Sok követőt és szívecskét kívánunk nektek! 😉

Mészáros Beatrix