Mindea

en

Egy admin reakciói – Elképzelés és valóság

Akik kezeltek vagy kezelnek oldalakat, azok tudják, hogy óriási önkontrollt igényel ez a feladat. Hiszen mindig a rajongóknak van igaza, még akkor is, amikor nem. Ilyenkor természetesen sokan az egyszerűbb utat választják és nem számolnak el háromig, hogy egy vállalható választ tudjanak adni. Nézzünk meg néhány példát, hogy mi játszódik le ilyenkor egy adminisztrátor fejében. Előre szólunk, hogy a példák sarkítottak, szándékosan eltúlzott szituációkat mutatnak be. Viszont a dolgok mögöttes tartalmán mit sem változtat. Akkor lássuk! 🙂

A lehető legkönnyebb és a lehető legrosszabb út, ha indulatból válaszolunk. Nézzük meg, hogy mi történik 3 másodperc és néhány mély lélegzet után:

A legnehezebb akkor türtőztetni magunkat, mikor teljes mértékben nincs igaza a rajongónak. És igen! Ekkor is kedvesnek kell lenni velük és készségesen kell válaszolni. Nem pedig így 🙂

Nyugodtan magyarázzuk el neki, hogy miként működnek a dolgok. De ne úgy, mint ha ezt már százszor megtettük volna. Ilyenkor érdemes 10 másodpercet is várni míg válaszolunk..biztos, ami biztos! 😀
És most jöjjön a legleg! Ez általában saját vállalkozásoknál szokott előfordulni, ahol mindenféle indoklás nélkül kipenderítik az embert. Persze itt is felállítjuk az elképzelés és valóság párosát.
És most jöjjön a véres valóság, amivel elég sűrűn találkozni a türelmetlen adminok körében!

Kicsit viccesen próbáltuk megközelíteni azt, ami a legfontosabb a kommunikációban. Legyünk türelmesek és mindig olyan választ adjunk, ami nem generálja tovább az indulatokat. Szóval kitartást mindenkinek, aki naponta küzd meg hasonló szituációkkal! És tudjátok, 10 másodperc, mély levegő! 😉

Mészáros Beatrix