Mindea

en

Te is fent vagy Foursquare-en! Tudsz róla?

Amennyiben cégednek van boltja vagy fizikai lokációja, szinte biztosan valaki feltette már 4sqFoursquare-re.

A kérdés az, hogy tudsz-e róla, foglalkozol-e vele?

Mind aktív Foursquare felhasználók vagyunk a csapatban és rengeteg ismerősünk is az. Gyakran informálódunk onnan, hogy hova érdemes beülni vacsorázni vagy egy italra, hol-milyen ajánlásokat hagytak a korábbi vendégek, a tipek közül tudjuk meg a wifi jelszót, stb. És bizony sokszor vesszük észre (ez persze szakmai ártalom), hogy az adott hely 4sq profilja nincs a hely tulajdonában, csak valaki felhasználó beregisztrálta.

Ezzel az a nagy gond, hogy így egy csomó téves információ lehet rólad ezen, az egyébként nagyon sokak által használt közösségi platformon, amit nem kezelsz.

Múltkor egy edzőteremben voltam, wifit akartam használni, tekerés közben felmentem 4sq-re, megnéztem a jelszót, beállítottam a wifit, nem működött. Majd megnéztem, rengetegen beírták előttem már az ajánlások közé, hogy van ugyan ingyen wifi, csak gyakran nem működik. Szóltam a recepción, hogy tudnak-e róla, hogy mennyien panaszkodnak erre Foursquare-en? Azt se tudták mi az…

Mit tudsz csinálni?

Először is, szerezd meg az irányítást céged Foursquare profilja felett.

Regisztrálj Foursquare-re magányszemélyként, majd keresd ki (lehetőleg asztali gépről, ne a mobilappból) a céged, majd jobb oldalon alul lesz egy claim here funkció:

claim

 

Itt elindul egy verifikálási folyamat, amin a rendszer automatikusan végigvezet, csináld meg (fel is fognak hívni telefonon, el kell mondani, hogy ki vagy és miért szeretnéd a helyet, be kell pötyögni egy kódot, elutalni egy dollárt…). A végén viszont megvan az uralom.

Innentől már a következő funkciókat éred el:

  • a céged profilján minden információt szerkeszteni tudsz (profilkép, nyitvatartás, leírás, összekötés más social csatornákkal)
  • reportolhatod és törölheted a korábban érkezett negatív vagy spam tip-eket
  • folyamatosan updatekkel láthatod el a követőidet, illetve azokat, akik gyakran csekkolnak be a helyedre. Az updatek becsekkolás után automatikusan megjelennek, így olyanok, mint egy online szórólap. Aki becsekkol, annak biztos érdekes az aktuális akciód, amit így is eljuttathatsz hozzá!
  • special-okat hozhatsz létre. Ezek egyfajta kuponok, amikkel kedvezményeket adhatsz vevőidnek becsekkolásért. Pl. ingyen kávé első becsekkoláskor.
  • ha több boltod is van, az se gond, mert üzletláncként is fel tudod vinni őket külön lokációkkal
  • statisztika felület is van, ahol demográfiai információkat, becsekkolási statisztikákat láthatsz a vevőidről

Szóval, ha megszerzed a céged Foursquare profilját, egy szép új közösségi világ fog kitárulni előtted 🙂

Példának nézd meg 2 ügyfelünk profilját:

Arena Plaza Foursquare 

StarKing APR

És ne feledd, posztold ki időnként a Facebook oldaladra is, hogy kövessék a Foursquare profilod is speciális helyszíni ajánlatokért.

No, te fent vagy már Foursquare-en?

 

Mészáros Beatrix