Mindea

en

SEO és social

Figyelembe szoktatok venni SEO szempontokat, amikor közösségi felületekre gyártotok tartalmakat?

A legtöbben SEO alatt pusztán a weboldalukra szoktak gondolni, pedig a közösségi médiában seo socialelhelyezett profiljaink ugyanúgy tekinthetők egy-egy microsite-nak a cégünkről, ahol fontos a SEO szempontokat figyelembe venni.

Na de mire érdemes figyelni?

  • Minden platformon, ahol a cégednek van üzleti profilja legyen kulcsszógazdagon kitöltve a cég leírása, ugyanis, a Google kereső ezeket a profilokat is indexeli és megjeleníti a találati listában, nem csak a weboldaladat
  • A cégeddel kapcsolatos fontos tartalmakat, akciókat, promóciókat minden közösségi média felületen ossz meg, mert ezeket a bejegyzéseket is észleli a kereső, különösen a Google Plus, YouTube, Twitter és Facebook posztokat.
  • A profilok létrehozása még akkor is célszerű más platformokon is kulcsszógazdag leírásokkal, ha nem fordítasz nagyobb energiákat az adott platform karbantartására
  • Egy fontosabb kampány előtt előre határozd meg a releváns és fontos kulcsszavakat és ezeket minden platformon helyezd el bejegyzés formájában
  • A YouTube videóidat se felejtsd el felcímkézni a kulcsszavakkal!
  • Ráadásul minél több link mutat a weboldaladra, annál jobb!

Ez így néz ki a Mindea webinárium  🙂 kulcszóra:

seo vs social

 

seo vs social 2

 

Érdekel, hogy milyen platformokban érdemes gondolkozni a Facebookon kívül?

Jelentkezz Élet a Facebookon túl webináriumunkra, ami május 22-én 15 órától lesz hallgatható!

Mészáros Beatrix