Mindea

en

Álmaink Facebook-ja

Nincs az az ember, aki ne említette volna, meg a Facebook kapcsán azt, hogy: ” De jó lenne, ha… ” Nos egy kicsit játsszunk el a gondolattal és nézzük meg, hogy mi lenne jó és miért. Merjünk nagyot álmodni és nézzük meg, hogy milyen lenne a Facebook egy párhuzamos dimenzióban, milyen lenne, ha belenyúlhatnánk! 😉

álmaink facebookja

Insights és hirdetési felület:

Adminisztrátorként és hirdetőként sokszor botlunk abba a nehézségbe, hogy egy nagyobb időszakot kéne kielemezni egy oldal életében. Viszont csak 90 napos bontásban lehet az adatokat megnézni, de minket érdekelnek a 90 napon túli időszakok is, egyben! Szóval, a mi Facebook-unk minden bizonnyal képes lenne, akár 1 éves intervallumot is felölelni.
Hirdetési oldalról is tudnánk módosítani dolgokon. Ha valaki rengeteg kampányt futtat, akkor legyen a hirdetői felület rendszerezettebb. Leginkább a hirdetésekre fordított összegek útját szeretnénk legjobban követni. Nálunk kampányokon belül minden egyes hirdetés jelezné, hogy mennyi pénzt költött. Ezáltal nem lennénk kétségbeesve, hogy mi az, ami ennyire költötte a pénzt és mi az, ami ennyire nem költi a pénzt. Ráadásul az ügyfélnek is könnyebb így egy riportot elkészíteni. Továbbá, a kampány mappákon belül több mappát is létre lehetne hozni, ezáltal külön tudnánk választani a promotált posztokat és a normális hirdetéseket, viszont egy kampányhoz tartoznának.

Facebook ads újdonságok:

A gif-ek használatát mi sem engednénk meg az átlagfelhasználó számára, de, mint hirdetési lehetőség, mi nyitva hagynánk ezt az ajtót. Természetesen ez egy drágább tarifával rendelkező hirdetési opció lenne és komoly követelmény rendszert állítanánk fel a szűréshez. Ezáltal csak minőségi tartalom mehetne ki platformra.

tumblr_lrzjg5o0O61r3dgmdo1_r1_500

Ezzel párhuzamosan változtatnánk a 20%-os szabályon, amely a hirdetési képekre és a cover fotókra vonatkozik. ( A szöveg, a képek 20%-át teheti ki összesen. ) Ezt 20-ast feltornáznánk 35-40%-ra, hogy a banner-szerűséget továbbra se lépjük át, de több teret kapjunk a kreatívok kiteljesedéséhez.

Felhasználói újítások:

Kicsit közelítsük most meg a dolgokat felhasználói szemmel. Ha a Facebook mindig az esztétikusságra törekedett, akkor mi is ehhez tartanánk magunkat. Példaként, glitteres képeket egyáltalán nem lehetne feltölteni, amelyek szinte kikaparják a szemeinket ízléstelenségükkel. 😀
egy tökéletes facebook

Ezenfelül lehetséges lenne tiltás és törlés nélkül teljes profiltartalmat nem láthatóvá tenni bizonyos felhasználók számára. Ja igen, mi sem engednénk a Dislike gomb bevezetését! 😀

Ti min változtatnátok legszívesebben? 😉

Mészáros Beatrix