Mindea

en

Kreatív tartalom a szépségipar óriásának – Estée Lauder esettanulmány

A Mindea színeiben 2012. szeptembere óta dolgozunk az Estée Lauderrel. Ez pedig azt jelenti, hogy állandó és személyre szabott posztokat készítünk nekik az Estée Lauder Magyarország és a Clinique Magyarország rajongói oldalukra.
A tartalom gyártás kimondottan komplikált egy olyan oldalon, ahol a céges irányelvek kellőképpen megkötik a kommunikáló kezét. Erre példa a mi kis Dávid és Góliát harcunk. A titán nagyságú Estée Lauder ámbár betört minket, mégis meg tudjuk szólítani a rajongókat úgy, hogy újat mutassunk az eddigi kommunikációtól eltérően. A posztjaink megnövelik az interakciót és egy családias rajongói közösséget alakítottak ki, ahol a rajongók egymással is elkezdtek beszélgetni. Persze ehhez a márka prémium minősége és a márka iránti elhivatottság is kellett.

top post

Az ilyen és ehhez hasonló bejegyzésekkel lényegesen meg tudjuk növelni a rajongói elérést. Ezáltal a többi, releváns és imázsépítő tartalom is magasabb arányban jut el a fogyasztóhoz és ott is magasabb interakciót váltanak ki:

pure color          tudtad

A kooperáció során megkapjuk az nagy felbontású képeket és sajtóanyagokat az új termékekről és a mi feladatunk ebből egy leegyszerűsített, részeire tagolt és facebook kompatibilis tartalmat készíteni. Rendszerint egy teljes hónappal előre készítjük el a posztokat. A kapott anyag mellé természetesen az általunk felkutatott márkatörténelmi érdekességek és a releváns, szórakoztató tartalmak is bekerülnek.
Az ügyfél dolgát megkönnyebbítve a képeket és a posztokat dátum szerint ajánljuk, egyfajta iránymutatásként. Ezután a posztolást már Ő végzi és az új anyagokat és saját kezűleg rakja ki, ha érkezik valami aktualitás. Az Estée Laudernek ez a hibrid megoldás a legkifizetődőbb. A készhez kapott tematikus posztok rengeteg időt szabadítanak meg nekik.
Ezen felül a Clinique karácsonyi promóciója az élő példa arra, hogy a jó és szabályos nyereményjátékokra mindig szükség van és sosincs késő egy aktivitásba belekezdeni. Az egyszerű termékválasztós alkalmazásunk hatalmas eléréseket generált az ünnepi idő alatt.

Karácsonyi nyereményjáték a Clinique Magyarország Facebook Oldalán
Karácsonyi nyereményjáték a Clinique Magyarország Facebook Oldalán

A márka szeretete és a színes kommunikáció a rajongókat egy könnyen kezelhető és elkötelezett fogyasztóvá alakította, akik bátran érdeklődnek az új termékek árairól és szívesen megosztják másokkal a pozitív észrevételeiket.

Mészáros Beatrix