Mindea

en

Cipőt eladni Facebookon? – a Josef Seibel esettanulmány

2012. novemberében kezdtünk el dolgozni a Josef Seibel Cipőmárkabolt Facebook megjelenésén.

Az oldal addig mindösszesen kb. 150 rajongóval bírt, az ezzel járó nagyon alacsony aktivitással.

A cég értékesítését egy budapesti saját márkabolton keresztül végzi, viszont ezen kívül számos vidéki és budapesti bolttal működik együtt viszonteladóként.

A Facebook megjelenéssel a célunk egyrészt a márka ismertségének növelése volt, másrészt pedig, hogy a saját bolt értékesítését növeljük.

A munkát az Oldal teljes ráncfelvarrásával kezdtük, kicseréltük a borítóképet és profilképet, átírtuk a szövegeket, linkeket.

Ez után több alkalmas személyes Facebook tréning keretében “betanítottuk” a cég képviselőjét, hogy hogyan kommunikáljon a Facebook Oldalán, megtanítottuk az általános Facebook funkciókat, megértettük vele a Facebook algoritmusainak működését és közösen megalkottuk a márka közösségi média stratégiáját.

Ezek után elkezdődött egy izgalmas, szépen illusztrált, minőségi tartalom menedzsment az oldalon.

Folyamatosan használjuk a Facebook hirdetéseket egyrészt azért, hogy releváns rajongókat vonzzunk be az Oldalra, másrészt pedig, hogy a közzétett tartalmak a meglévő rajongók minél nagyobb százalékához jussanak el.

A karácsonyi időszakban egy nyereményjátékkal toboroztunk újabb rajongókat, ajándékötleteket adtunk:

Josef Seibel Facebook alkalmazás
Josef Seibel Facebook alkalmazás

Rendszeresen posztoljuk a cipőket, és a rajongók sokszor a Facebook oldalon keresztül tetetik félre a kinézett modelleket.

És az eddigi eredmények:

  • 5600+ releváns rajongó 3 hónap alatt
  • a cipőkre többször is utánrendelést kellett leadni, mert bizonyos modellek kifogytak a Facebook kampány hatására
  • folyamatosan nagyon magas aktivitás, a talking about this 15-20% körüli értéken mozog:

seibel insights

 

 

Mészáros Beatrix