Mindea

en

A siker titka a tartalom?

Bizonyára mindenkinek ismerős a rajongók figyelméért való küzdelem. Sok esetben az a probléma, hogy görcsösen próbálunk megoldást találni, miközben a legegyszerűbb a legjobb megoldás. Erre tökéletes példa az egyik oldalunk a DIY – Csináld magad.
Koncepcióját tekintve nem sokat mondó az oldal, házilag elkészíthető funkcionális vagy dekorációs tárgyak bemutatása. Ha szétnézünk rengeteg ilyen oldal található a facebook-on. De miért növekszik ilyen rohamosan?
Vessünk egy pillantást a like-ok alakulására:
like
Az oldal elején hirdetésekkel és virális módszerekkel igyekeztünk növelni a rajongói számot. Észrevettük, hogy elég jól teljesítenek a hirdetések annak ellenére, hogy ez egy kicsi oldal. Ekkor jött az ötlet, hogy nézzük meg, hogy megy az oldal facebook ads nélkül. Nos, ennek már lassan 7 hónapja és hirdetések nélkül az oldal 10 000+ rajongót gyűjtött önerőből.
De térjünk vissza a fő kérdésre: A siker titka a tartalom? Az oldalunk jól mutatja, hogy határozottan köze van a jó tartalomnak a sikerhez. Jön a következő kérdés: Mi a jó tartalom? A jó tartalom legyen személyes töltetű, emberközeli, természetes beállítással, hasson az érzelmekre, indítsa be a fantáziát, hökkentsen meg stb. Ha ezek a feltételek teljesülnek szöveg és képi szinten is, akkor a rajongók maguktól elárasztanak minket like-ok, kommentek és megosztások tömkelegével.
Az egyik sikeres poszt:
post
A kördiagram is jól mutatja, hogy mekkora interakciót generált ténylegesen a poszt:
tat
Tehát mi a fontos? Az, hogy tűnjünk ki és kifinomult figyelmességgel válogassuk össze a tartalmakat. Emiatt hasonlóképpen kommunikáljunk az üzleti oldalak menedzselésénél is.
Hajrá, jó kontent vadászatot mindenkinek 😉

Ha szeretnétek megtudni, hogy hogyan érdemes hatékonyan posztolni, akkor jelentkezzetek webináriumunkra:
regisztráció gomb

Mészáros Beatrix