Mindea

en

Coca-Cola kampány az idei Super Bowl-on

Elindult az amerikai Super Bowl körüli láz, média már évek óta nem csak a döntőtől hangos, hanem a reklámszünetben hirdető óriáscégektől is.

A Coca-Cola a hírek szerint több mint 11 millió dollárt költ a SuperBowl megjelenésre (igen, az cca. 2,5 milliárd! forint…) tegnap kezdte el teaser kampányát, az alábbi, Mad Max hangulatú videóval, amiben három csapat, a banditák, a showgirl-ök és a cowboy-ok küzdenek a sivatagban a felfrissülést hozó Coca-Cola-ért:

A kampányhoz egy microsite (www.cokechase.com) is tartozik, ahol a fogyasztók maguk alakíthatják a történetet, kiválaszthatják, hogy melyik csapatnak drukkolnak és utána szabotálhatják a többi csapatot.  Végül, a SuperBowl reklámszünetében adásba kerülő videó pedig a szavazatok eredménye lesz.

A Super Bowl-t minden évben magyar viszonylatban felfoghatatlan mértékű, rendkívül szórakoztató reklámkampányok tarkítják, kíváncsian várjuk a többi óriáscég aktivitását is!

 

Mészáros Beatrix